Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Istrijanko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S Spletno trgovino istrijanko.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Janko Barbiš s.p (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podjetje Janko Barbiš s.p, Dantejeva ulica 29, 6330 Piran, davčna številka: 82305307 (podjetje ni davčni zavezanec), matična številka: 8423261003, poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo bank d.d.: IBAN SI56 1010 0005 7770 479 (v nadaljevanju: prodajalec).

Veljavnost v razmerju do tujcev

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji poslovanja sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli ponujeni preko spletne trgovine Istrijanko.si so del ponudbe podjetja Janko Barbiš s.p. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in ne vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV) in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Občasno cene nihajo glede na aktualne promocije in akcije.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
po povzetju ob dostavi
preko PayPal sistema in kreditnih kartic ponudnika Stripe.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Cene ne vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki se jo kot prijavljen uporabnik vnese na strani “Košarica” pod opcijo “Želim uporabiti kodo kupona”. Po kliku na omenjeno opcijo se uporabniku odpre polje “Vpišite kodo kupona”, kamor vnese alfanumerični niz znakov. Za tem se s klikom na “Uporabite kupon” v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.

POSTOPEK NAKUPA oz. SKLENITVE POGODBE

1. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
– Vidi in pregleda, katere izdelke in izbral in dodal v košarico
– Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
– Ceno in količino vseh izbranih izdelkov
– Spreminja količino izbranih izdelkov
– Odstrani izdelke iz košarice
– Dodaja račun za podjetje
– Spreminja način plačila

2. Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
– Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali kot gost
– Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine
– Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini
– Dodajanje izbranega izdelka v košarico
– Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico
– V desnem zgornjem kotu kliknete na ikono košarice, če želite pregledati izdelke in količino, ki ste jih izbrali. Tukaj lahko s klikom na gumb “Odstrani” odstranite izdelke, ki jih ne želite več imeti v košarici oz. kliknete na gumb “NA BLAGAJNO”, če želite zaključiti nakup.

– Na blagajni se nakup zaključi v šestih korakih:
– KORAK 1: Tukaj se lahko odločite ali boste nadaljevali nakup kot gost, se boste na novo registrirali ali prijavili kot obstoječa stranka. V primeru, da ste že prijavljeni v spletno trgovino se ta korak avtomatsko preskoći.
– KORAK 2: Dodajanje naslova plačnika, v primeru, da se razlikuje od vnešenega.
– KORAK 3: Dodajanje naslova za dostavo, v primeru, da se razlikuje od vnešenega.
– KORAK 4: Izberete način dostave oz. prevzema za naročilo. Tukaj lahko dodate tudi opombe k vašemu naročilu.
– KORAK 5: Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali preko PayPal sistema). Tukaj lahko dodate tudi opombe k vašemu naročilu. Pred nadaljevanjem morate potrditi, da se strinjate s “Splošnimi pogoji poslovanja”.
– KORAK 6: Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave. S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrdite in oddate naročilo ter s tem zaključite nakup.

3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@istrijanko.si z jasnim naslovom sporočila “Odstop od naročila” in številko naročila navedeno v elektronski pošti.

4. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Sistem spletne trgovine istrijanko.si samodejno vodi zaloge artiklov, kar zmanjšuje možnosti preklica naročila zaradi pomanjkanja zalog. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. V slučaju, da je dobavna doba daljša kot 3 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, kateri bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca bodisi dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

5. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Odstop od pogodbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navajati razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za zagotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Po odločbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži preko obrazca za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop pogodbe.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. Čas dostave je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je določen glede na težo pošiljke in vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave, a v primeru, da je skupni znesek naročila višji od 50 EUR, se pri nakupu v košarici (“Način dostave”) aktivira opcija za brezplačno dostavo. Kupec mora možnost izbrati ročno.

Strošek dostave

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila. Strošek dostave je spremenljiv in je vazan na težo naročila oz. pošiljke. Vključuje stroške dostave ter stroške pakiranja in priprave, a v primeru, da je skupni znesek naročila višji od 50 EUR, se pri nakupu v košarici (“Način dostave”) aktivira opcija za brezplačno dostavo. Kupec mora možnost izbrati ročno.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Časi in načini dostave

Spletna trgovina istrijanko.si sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12.00 ure bodo realizirana še isti dan. Trudimo se, da bodo naročila prejeta od 12.00 do 15.00 ure prav tako realizirana še isti dan, a žal se lahko zgodi, da bodo zaradi logističnih razlogov takšna naročila odposlana naslednji delovni dan. V primeru, da se za način plačila izbere nakazilo na bančni račun (plačilo po predračunu na TRR), bodo naročila procesirana in odposlana po prejemu plačila.

V primeru, da ste morda naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko posredovanih kontaktnih podatkov, torej bodisi e-pošte ali kar preko telefona.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Običajno je po odposlani pošiljki rok dostave od enega do dveh dni, razen med vikendi in prazniki. Za morebitne zamude pri dostavi blaga ne prevzemamo odgovornosti, saj je Pošta Slovenija in GLS (General Logistics Systems) dolžna storitev dostave izvršiti v navedenih rokih.

Naročnik je lahko prejemnik ali pa kot prejemnika izbere drugi naslov za dostavo. Glede na izbran način plačila bodite pozorni, da prejemniku sporočite podatke o znesku za plačilo v primeru plačila z gotovino ob prevzemu pošiljke, saj se k poštnini doda strošek odkupnine, ki znaša 0,99 € (Pošta Slovenije) in ni vštet v končno ceno naročila. V kolikor izberete način plačila z nakazilom na transakcijski račun (preko banke) ali s plačilnim sistemom Paypal ali kredtina kartica, stroška odkupnine ni in je lahko prejemnik brezskrben glede samega postopka prevzema blaga.

Za dostavo v bolnice, hotele in pisarne pri naročilu obvezno navedite točen naziv ustanove, naslov, številko sobe, nadstropje, itd. Dostava na navedene lokacije se smatra izvršena tudi, če naročeno blago prevzame oseba zadolžena za prevzem takšnih pošiljk. V kolikor dostava ni uspešna oziroma je prejemnik v času dostave odsoten, lahko naročeno blago prevzamete na vaši lokalni enoti Pošte Slovenije ali GLS.

Izvršena dostava

Spletni sistem istrijanko.si bo kupca obvestil o odposlani pošiljki po elektronski pošti. Kupec lahko kadarkoli kontaktira prodajalca o informacijah glede poteka naročila in časov dostave. Dostava se smatra za izvršeno, ko prejemnik oz. odgovorna oseba na naslovu prejemnika prevzame blago.

Ponudnik se bo po najboljših močeh potrudil, da bo blago dostavljeno v zgoraj navedenih rokih. V spodaj navedenih primerih, ko dostava ni izvršena, se jo smatra za izvršeno, če:
prejemnik ne želi sprejeti blaga,
naslov in ostali podatki o prejemniku niso pravilni,
višja sila, ki ponudniku preprečuje, da izvede naročilo.
O slednjem bo kupec pravočasno obveščen.

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več dodatnih stroškov, razen v primeru, ko izberete možnost “Plačilo po povzetju”, kjer se končnemu znesku naročila doda ca. 0,99 EUR stroška odkupnine. Doda ga Pošta Slovenije in prodajalec pri tem nima vpliva. Če izberete možnost dostave preko službe GLS dodatnega stroška pri odkupnini NI.

Varovanje osebnih podatkov (Politika zasebnosti)

Osebni podatki naročnikov so področje, ki mu ponudnik posveča veliko pozornosti in vlaga veliko truda v korektno ravnanje z njimi. Ponudnik se zavezuje, da (osebne) podatke naročnikov skrbno varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in EU uredbo GDPR (General Data Protection Regulation).

Razlaga pojmov

Pravilno razumevanje pojmov, ki se uporabljajo v zvezi z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov, je ključnega pomena za razumevanje politike zasebnosti ponudnika.

Osebni podatki: vsaka informacija, na podlagi katere lahko posredno ali neposredno identificiramo določeno osebo.

Procesiranje osebnih podatkov: vsaka operacija nad osebnimi podatki, samodejna ali ročna, vključujoč zbiranje, snemanje, shranjevanje, prenašanje, pregledovanje, uporaba in podobne aktivnosti.

Kontrolor: vsaka fizična ali pravna oseba, javna, vladna ali druga organizacija, ki samostojno ali v sodelovanju z ostalimi fizičnimi ali pravnimi osebami ali organizacijami razpolaga z osebnimi podatki.

Procesor: vsaka fizična ali pravna oseba, javna, vladna ali druga organizacija, ki razpolaga z osebnimi podatki v imenu kontrolorja.

Obveza k varovanju osebnih podatkov

Ponudnik naročniku zagotavlja, da ob naročilu in kasnejši uporabi naročenih storitev podatke prenaša preko ustrezno zavarovane in kriptirane HTTPS (SSL) povezave.

Spletna trgovina Istrijanko.si uporablja 256-bitno SSL enkripcijo oz. kriptografski protokol. SSL certifikat je potrdilo, ki ga je spletni strani izdala za to pooblaščena organizacija (RapidSSL v sodelovanju s podjetjem z domovanje.si), in obiskovalcu zagotavlja, da je komunikacijski kanal med njim in strežnikom zares varen. SSL certifikat je izredno pomemben, ko se od obiskovalca zahteva vnos osebnih podatkov, še posebej pa je to pomembno pri vnosu informacij o kreditnih karticah.

Ponudnik osebne podatke naročnikov hrani izključno znotraj območja EU in na območjih, za katere EU javno priznava ustrezno stopnjo varnosti (seznam).

Ponudnik naročniku zagotavlja, da za dostop do osebnih podatkov naročnika kot tudi za dostop do vseh (osebnih) podatkov na strežniških okoljih uporablja ustrezno zavarovano programsko opremo, ki:
preprečuje dostop do podatkov nepooblaščenim osebam;
omogoča dostop le osebam, ki so za to ustrezno avtorizirane s strani ponudnika (npr. zaposleni);
avtoriziranim osebam omogoča dostop le do podatkov, ki jih nujno potrebujejo za kakovostno izvajanje svojega dela;
vsak dostop do osebnih podatkov ustrezno beleži.

Ponudnik kot Kontrolor

Poglavje obravnava varovanje osebnih podatkov naročnika, ki so navedeni v naslednjem odstavku. Za pregled politike varovanja podatkov na strežniških okoljih svetujemo ogled poglavja “Ponudnik kot Procesor”.

Ponudnik za potrebe izvajanja storitev, ki jih zagotavlja svojim naročnikom, zbira naslednje (osebne) podatke:

ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
e-poštni naslov,
telefonsko številko,
geslo v zgoščeni obliki,
IP naslov,
ostale podatke, ki jih naročnik ob naročilu vnese na ponudnikovi spletni strani.

Zakonita podlaga oz. interesi za zbiranje in obdelavo navedenih osebnih podatkov so naslednje aktivnosti:
za namen realizacije naročenih storitev;
za namen obveščanja naročnikov o stanju naročenih storitev;
za namen obveščanja naročnikov z informacijami, ki so relevantne za nemoteno in varno uporabo naročenih storitev.
Za točnost vpisanih podatkov s strani naročnika ponudnik ne odgovarja, saj učinkovita in zakonita metoda, s katero bi bilo osebne podatke moč verificirati, ponudniku ni na razpolago. Za ustreznost podatkov je odgovoren naročnik sam. Točni podatki so obvezna podlaga za možnost korektne in celostne zagotovitve delovanja naročenih storitev. Točni podatki so obvezni tudi za možnost zagotovitve ustrezne uporabniške podpore pri uporabi naročenih storitev.

Iz varnostnih in tehničnih razlogov, za namene zagotavljanja čim višje stopnje varnosti podatkov, kar predstavlja zakoniti interes, ponudnik zbira tudi IP naslove, iz katerih naročnik dostopa do spletnih strani, aplikacij in strežniškega okolja ponudnika.

Vsi navedeni podatki, z izjemo piškotkov, se pri ponudniku hranijo trajno oz. do preklica. Sejni piškotki, ki so nujni za delovanje določenih storitev (npr. za prijavo v naročniški center), se pri ponudniku hranijo le v dejanskem času trajanje uporabe določene storitve, nato so samodejno trajno odstranjeni.

Za namen analize uporabe spletnih strani ponudnik uporablja:
storitev Google Analytics (GA), ki je konfigurirana tako, da ne shranjuje osebnih podatkov obiskovalcev (npr. IP naslova) brez izrecne privolitve;
ponudnikovo programsko opremo, ki ne hrani osebnih podatkov obiskovalcev.

Naročnik lahko kadarkoli zahteva evidenčni izpis ali celoten izbris svojih osebnih podatkov. Naročnik razume in se strinja, da:
je izbris osebnih podatkov možen le v primeru, da naročnik nima aktivnih storitev pri ponudniku;
mu bo z izbrisom osebnih podatkov obenem onemogočen dostop do naročniškega centra;
izbris osebnih podatkov ne pomeni izbrisa dokumentacije (računi, predračuni, dobropisi, itd.), ki jo je ponudnik še vedno dolžan hraniti v skladu z veljavno zakonodajo.

Naročnik razume in se strinja, da se podatki po opravljenem izbrisu še vedno nahajajo v primarnih in sekundarnih rezervnih kopijah ponudnika od 30 do 60 dni. Po tem časovnem roku so v skladu s proceduro rednih rotacij (izbrisom) rezervnih kopij osebni podatki samodejno odstranjeni tudi iz sistema rezervnih kopij.

Ponudnik kot Procesor

Kot Procesor osebnih podatkov se ponudnik zavezuje:
da bo podatke naročnika hranil in obdeloval izključno za namen zagotavljanja korektnega izvajanja naročenih storitev;
da bo marketinške aktivnosti na podlagi zbranih osebnih podatkov izvajal izključno z izrecnim privoljenjem naročnika;
obvestiti naročnika v primerih, ko bo do podatkov imel dostop katerikoli pogodbeni partner ponudnika;
k strogim varnostnim standardom, da lahko naročniku zagotavlja visoko stopnjo varnosti osebnih podatkov.

Podatki, shranjeni na strežniških okoljih ponudnika, so še vedno v celoti last naročnika. Ponudnik v nobenem primeru ne dostopa do teh podatkov, razen izključno v namen zagotavljanja korektnega in kakovostnega izvajanja naročenih storitev v okviru Splošnih pogojev uporabe.

Ponudnik do podatkov naročnika dostopa le v naslednjih primerih: ko je to potrebno v okviru uporabniške podpore in je za ustrezno pomoč naročniku pri uporabi storitev nujen dostop do podatkov; dostop s strani ponudnikove programske opreme, ki neprekinjeno in samodejno meri ustreznost delovanja strežniških okolij in sistemov ter način rabe le-teh; na podlagi pisne zahteve s strani državnih ali sodnih organov v okviru izvajanja njihovih zakonitih funkcij.

Naročnik razume in se strinja, da se podatki po poteku naročenih storitev na strežniških okoljih ponudnika hranijo od 30 do 60 dni, na sekundarnih sistemih rezervnih kopij pa od 30 do 90 dni od dneva poteka posamezne storitve. Po tem časovnem roku so podatki v celoti in trajno odstranjeni iz vseh strežniških okolij ter rezervnih sistemov ponudnika brez možnosti povrnitve.

Kršitev pogojev poslovanja

Naročnik v celoti razume in se strinja, da si ponudnik pridržuje pravico do ustreznih ukrepov, ki bi bili nujni ob kršitvah členov tega dokumenta. Taki ukrepi vključujejo takojšnjo omejitev oz. (začasno) zaprtje dostopa do strežniškega sistema in ostalih storitev brez predhodnega opozorila.

Naročnik se zavezuje, da bo varoval svoja gesla in vse ostale zaupne podatke, ki se nanašajo na njegov uporabniški račun ter ponudnika v primeru nepooblaščenega ali domnevnega posega v njegov uporabniški račun takoj obvestil. Nepooblaščen dostop vključuje sum kraje in/ali izgube podatkov, spremembo gesla ali ostalih varnostnih informacij ali katerokoli drug dogodek, ki lahko povzroči ali omogoči nepooblaščen vstop v uporabniški račun naročnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh, kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen Obligacijskega zakonika). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@istrijanko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Končna določila

Z uporabo spletne trgovine “istrijanko.si” v celoti sprejemate pogoje poslovanja in se jih zavezujete spoštovati. Pogoji uporabe se lahko spremenijo, spremembe bodo objavljene na tej strani. V primeru, da boste nadaljevali z uporabo portala, se šteje, da s spremembami pogojev uporabe soglašate.

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno ustrezno sodišče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Janko Barbiš s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). tukaj >

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Hvala za zaupanje!
Želimo vam čim več prijetnih trenutkov ter prijetno nakupovanje v spletni trgovini Istrijanko.si

Ekipa Istrijanko